Here we go!

Nu har jag tränat färdigt och det va en rolig och typ halv tråkig träning. Eller inte tråkig mer att jag typ sög på vissa saker. Men men, det tar vi igen på cheer summer camp som är på fredag! Jag va iaf nöjd med delar av vad jag gjorde idag. Jag klarade min rondat salto som jag kommer lägga upp film på sen! Och så satte jag dubbel från low. Men min kick spin va verkligen hemsk jag vet inte vad som hände. Fick typ blackout varje gång? lol. Aja nu är jag och mamma på väg till några kompisar, och jag är hungrig.. Vill äta nåt! Får väll fråga om nåt när vi kommer fram. Vi är snart där men jag ska försöka slänga in nåt inlägg lite senare. Hade bra! /sandra



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The Good Of Life

Be strong! Jag skriver lite om min vardag, dagens outfit och lite sånt! Ifall ni gillar den så kan ni följa mig på bloglovin eller blogkeen! Sandra

RSS 2.0