No update..

Som ni ser så blev det ingen uppdatering idag för vid 11 så åkte jag och Elin till ishallen och sen ungefär kl 14 när den va slut så ringde Cim och undra om jag kunde hjälpa henne och passa syskon. Så kl 3 va jag hos Cim och passade hennes syskon.
Sanna kom lite senare och sen ungefär kl 7 så kom Cims föräldrar hem, så då åkte vi till hemköp och köpte Ben o Jerry glass!
Så sjukt gott är det! lööööv it!
Men iaf så åkte vi hem till Cim igen och kollade på skräckfilm.
Den va sådär men den gick att se iaf.
Jag åkte hem ungefär halv 11 och sen tog jag en låååång dusch. Super skönt!
Jag ska sova nu iaf och videon där jag visar vad jag köpte på Frölunda senast kommer upp i morgon tror jag.
Sov gott!

/sandra



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The Good Of Life

Be strong! Jag skriver lite om min vardag, dagens outfit och lite sånt! Ifall ni gillar den så kan ni följa mig på bloglovin eller blogkeen! Sandra

RSS 2.0