Trött och sjuk..

Jag har inte bloggat på ett tag, och det var delvis för att jag har vart på cheer summer camp denna helgen och sen för att jag blev sjuk i slutet av lägret.
Eller a, feber. Jag började må bättre igår så då åkte jag och Cim till Frölunda torg.
Jag köpte tränings kläder eftersom träningarna börjar komma i gång nu igen efter sommaren, och för att jag behöver det.
Men idag så har jag nog inget planerat ska kanske ut och springa lite om jag orkar. Vi hörs iaf senare! Stay tuned!

/sandra



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The Good Of Life

Be strong! Jag skriver lite om min vardag, dagens outfit och lite sånt! Ifall ni gillar den så kan ni följa mig på bloglovin eller blogkeen! Sandra

RSS 2.0