Shiiiit..

Ja imorgon börjar skolan och man kan väll säga att jag e inte så taggad..
Ska upp kl 7 varje dag och sen gå till en ny skola och personer som man aldrig har träffat förut.
Känslan jag har är inte att det kommer vara läskigt men sjukt nervöst eftersom allt e nytt!
Men det kommer gå bra och det vet jag! Jag har ju mina bästa tjejer i min klass så då kommer allt lösa sig.

Jag vill ha en snäll lärare som inte skriker eller tappar hoppet om mig när det inte går bra.
Jag vill ha en sjukt rolig klass som jag kan få många minnen med, inte en klass som räknar matte i håltimmarna.
Jag vill ha en bra klass som alla andra vill, men på nåt sett känns det som att den inte kommer vara så bra.
Jag är nöjd med dom som kom från våran skola men jag är osäker på dom andra.
Vet ju liksom inte hur dom är!
Bitchiga, kaxiga, tråkiga, tysta och allt annat som finns! Jag vet ingenting!

Men i morgon får jag veta hur min klass kommer vara, och den ska jag gå 3 år i.
Tänk om den helt emot hur jag vill ha den?! Tänk om jag inte trivs alls!
Allt kan verkligen hända!
Jag kan bara följa med strömmen och se vad som händer.

Jag ska göra det sista av lovet till det bästa! Ut och bada, chilla! Jag ska göra allt det där som jag inte har gjort under sommaren! Nu är det sista dagen av lovet och i morgon kan man inte kliva upp kl 12 och sen sitta och dega framför tvn!
Jag har så sjukt mycket att göra nu resten av dagen så jag kan inte blogga mer!
Ni får ha en sjukt bra sista dag på lovet för det ska jag ha iaf!!

/sandra



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The Good Of Life

Be strong! Jag skriver lite om min vardag, dagens outfit och lite sånt! Ifall ni gillar den så kan ni följa mig på bloglovin eller blogkeen! Sandra

RSS 2.0