Back in business!

Som ni märkte så bloggade jag inte igår och det va för jag skulle pröva att inte blogga för en dag. Så jag hade inte glömt bort att er. Och det kändes som att något saknades. Men iaf så ska jag på träning läger hela veckan. Så måndag till torsdag så kommer jag ha konståknings läger, och sen fredag till söndag så blir det cheer läger i Borås, så jag kommer bara ha möjlighet att blogga på kvällarna. Snart så ska jag kliva upp för att äta frukost. Tror att jag ska göra pannkakor. Så vi hörs senare! Stay tuned! /sandra



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The Good Of Life

Be strong! Jag skriver lite om min vardag, dagens outfit och lite sånt! Ifall ni gillar den så kan ni följa mig på bloglovin eller blogkeen! Sandra

RSS 2.0